Jdi na obsah Jdi na menu
 


Svůdná vnější strana stehen
Postavte se do stoje mírně rozkročného. Kolena pokrčte, ale nezakrývejte si jimi výhled na špičky prstů. Vypněte hruď, držte rovná záda a ruce dejte v bok (a). Přeneste váhu na pravou patu a pomalu zvedejte ohnutou levou nohu do strany do výše boků (b). Na deset vteřin zadržte. Pokrčená pravá noha vám pomůže udržet rovnováhu. Pomalu se vraťte zpátky a cvik proveďte na druhou stranu.
Tip: V krajní pozici mírně kývejte nohou nahoru a dolů. Spálíte tak větší množství tuků.

1

Útok na břišní svaly
Lehněte si na pravý bok, zapřete se o předloktí a dlaň položte na zem. Levou ruku dejte za hlavu a zvedněte trup tak, aby s osou těla tvořil jednu přímku (a). Zatněte břišní svaly a přitáhněte levý loket k pravé ruce, které se pokuste dotknout (b). Zopakujte desetkrát a pak vyměňte strany.
Tip: Loket ke druhé ruce přitahujte velmi pomalu, aby se namáhaly pouze břišní svaly.
2

Vymodelované pozadí
Lehněte si na záda, ruce položte volně podél těla a dlaně vytočte vzhůru. Zvedněte spojené nohy a patou je opřete o sedadlo židle. Nohy jsou pokrčené a špičky prstů směřují ke stropu (a). Zatněte hýžďové svaly a podsaďte pánev. Zvedejte boky, dokud se trup neocitne v jedné rovině se stehny (b). Vydržte deset vteřin a poté se vraťte do výchozí pozice.
Tip: Držte chodidla v pravém úhlu k lýtkům po celou dobu pohybu. Veškerou zátěž přenecháte hýždím a účinněji je posílíte.
3
Výprava k vnitřní straně stehen
Lehněte si na levý bok, levou paži natáhněte v prodloužení těla a položte na ni hlavu. Pravou rukou se přidržujte před tělem. Pravou nohu ohněte a zapřete ji o zem před levým stehnem. Prsty pravé nohy směřují dopředu (a). Levou nohu nechte nataženou a pomalu ji zvedejte do krajní polohy (b). Vydržte deset vteřin, zopakujte desetkrát a změňte strany.
Tip: Během pohybu stáhněte pupík k páteři, abyste zároveň posílila i břišní svalstvo.
4

Pro pevný zadek a zadní stranu stehen
Stoupněte si do stoje rozkročného na šířku ramen. Vypněte hrudník a ramena stáhněte dozadu. Mírně pokrčte kolena. Do rukou vezměte kilové činky a přitáhněte je k hrudníku (a). S výdechem předpažte s dlaněmi otočenými k sobě. Zároveň plynule přejděte do podřepu a mírného předklonu (b). Poté se velice pomalu vracejte do výchozí pozice.
Tip: V krajní poloze přenášejte váhu a balancujte střídavě na jedné a druhé noze. Zesílíte účinek cviku.
5

Zamířeno na vosí pás
Lehněte si na záda. Paže pokrčené v loktech položte vedle těla a dlaně obraťte ke stropu. Skrčte nohy a lýtky se zapřete o velký míč (a). Zhluboka se nadechněte. S výdechem zatněte břišní svaly a vytočte pánev a nohy na pravou stranu. Nespouštějte je ale až na zem (b). Břišní svaly uvolněte teprve po návratu do výchozí polohy. Opakujte na druhou stranu.
Tip: Tlačte ramena k zemi, aby veškerý pohyb vycházel z pasu.
6


Jak zničíte kalorie – bezbolestně!
Udělejte pár kosmetických změn ve svém jídelníčku a nespolknete tolik kalorií